יום ראשון, 6 בינואר 2013

מה קרה?



אפשרות א

-         מה קרה, ילדון שלי?
-         אמממממ
-         ספר לי מה קרה לך
-         אני רוצה ללכת מכאן

-         אבל למה, מה קרה?
-         אני רוצה שאבא יבוא לקחת אותי
-         אתה מתגעגע לאבא?
-         כן, אני רוצה הביתה עכשיו
-         אני רואה שקרה לך משהו, בוא ספר לי מה קרה. אתה זוכר שאמרתי לך שאתה צריך לספר לי מה שקורה לך כדי שאני אוכל לעזור לך.
-         אמא, לא קרה שום דבר אני פשוט רוצה ללכת הביתה.
-         אם לא תגיד לה מה קרה אני לא אוכל לעזור לך.
-         די, די. פשוט תקחי אותי הביתה.

אפשרות ב

 -         מה קרה ילדון שלי?
-         אממממ
-         ספר לי מה קרה
-         אני רוצה ללכת מכאן.
-         אולי אתה קצת עצוב?
-         לא, אני רוצה הביתה.
-         אולי נעלב?
-         לא, אני לא נעלב, אני פשוט כועס.
-         אתה רוצה לספר לי למה אתה כועס?
-         זה לא פייר, אני כמעט לא הרבצתי לרענן ואז אמא שלו באה ואמרה לי לא להרביץ לו
-         אה, אתה מתוסכל ממה שאמא שלו אמרה לך?
-         כן, בכלל זה הוא התחיל. אני סתם הלכתי לידו ופתאום הוא התחיל להרביץ. זה לא פייר.
-         היית רוצה שהיא תראה את כל הצדדים של הסיפור?
-         כן. שלא ישר תאשים אותי בכל הריבים איתו.
-         אתה מרגיש אשם בקשר לריבים איתו?
-         לא, אני לא מרגיש אשם, זה אמא שלו שכל פעם מאשימה אותי. בגלל שהוא יותר קטן ממני היא תמיד אומרת לי להפסיק להרביץ ובכלל תמיד הוא מתחיל.
-         אז יש לך לפעמים גם רגעים לא נעימים כשאתה משחק איתו?
-         טוב די אמא, רענן קורא לי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה