יום שלישי, 5 ביוני 2012

תקשורת - חקירה, התענינות


חקירה

- למה חזרת כל כך מאוחר? איפה היית?

- אה... הייתי אצל חבר

- מה, כל הערב? ולא התכוננת בכלל למבחן?


 

- לא. ראינו סרט ביחד.

- אתה זוכר שמחר המבחן שלך?

- כן, אמא, אני זוכר.

- אז למה הלכת לראות איתו סרט? למה לא נשארת בבית להתכונן למבחן?

- אוף אמא.... לא רוצה לדבר על זה

התענינות

- שלום לך, איפה היית?

- אצל חבר.

- איזה יופי. איך בילית?

- בסדר.

- מה עשיתם? 

- ראינו ביחד סרט.

- נהניתם?

- האמת, לא ממש.

- איזה סרט זה היה?

- סתם סרט טפשי.

- אז אתה קצת מצטער שבזבזת את הזמן?

- אולי קצת.. לא... בעצם, שמחתי להיות עם החבר. אבל עכשיו אני כועס על עצמי שלא התכוננתי למבחן.

- אמממ....

- טוב, אני בכל זאת אנסה לקרוא קצת את החומר למבחן...

4 תגובות:

  1. למה כל כך קל להיות קשה וקשה להיות קל? :)

    השבמחק
  2. קים,

    אני חושבת שזה קשור להרגלים. הכי קל לנו לתקשר כמו שלמדנו - מהורינו, מהסביבה.
    כדי לשנות את דרך התקשורת יש לעשות מאמץ מודע. לקרוא, ללמוד, לתרגל... - וזה קשה:)

    השבמחק
  3. בהזדמנות זאת רוצה להזכיר את הסדנא של תקשורת משחררת שתתקיים בקיץ בהנחייתי ובהנחיית דני לסרי.

    פרטים כאן: http://shifron.blogspot.co.il/2012/05/v-behaviorurldefaultvmlo.html

    השבמחק
  4. דוגמא פשוטה שממחישה אמת גדולה. תודה!!!

    השבמחק