יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

אהבה: מה זאת




-         אני רוצה שתהיה אהבה בחיים שלי.

-         אין לך אהבה בחיים?

-         לא, אני לבד, אין לי בן זוג.

-         ומה עם הבן שלך?

-         אה, זה משהו אחר.

-         זאת לא אהבה?

-         כן, אבל אני מרגישה לבד.

-         אין לך חברים?

-         יש לי חברים. 

 -    אז את לא לבד. יש אנשים שאוהבים אותך.

-     אבל עם חברים זה אהבה?

-         מה זאת אהבה?

-         אהבה זה שתהיה כתף לשים עליה את הראש בסוף היום.

-         אז אהבה זה תמיכה?

-         לא זה הרבה יותר מזה. זה מה שנותן לי להרגיש אשה.

-         אהה, לאהבה רומנטית את מתכוונת?

-         כן, שיהיה מי שיחזר אחרי, שאהיה בשבילו האחת והיחידה.

-         אז אהבה בשבילך זה בלעדיות – הוא אוהב רק אותך ואת אוהבת רק אותו?

-         כן, כן. זה אהבה.

-    זה יותר עניין של ביטחון, לא? 

-    אהה, כן, אולי...

-         אז מה זה עם הבן שלך?

-         זאת אהבה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה