יום רביעי, 8 במאי 2013

תקשורת משחררת במערכות יחסים





תקשורת משחררת במערכות יחסים



סדנת לימוד והתנסות בהנחיית אורנה שפרון ודני לסרי
5 מפגשים שבועיים במהלך חודש יולי 2013.




על התקשורת המשחררת
תקשורת משחררת היא תפיסת עולם ואורח חיים. בין היתר היא מציעה מערך כלים מעשיים להתמודדות עם משברי חיים, תהליכי התפתחות, והבשלת חוכמת חיים. מתאימה לעבודה של אדם עם עצמו, בתוך מערכות יחסים, ומהווה כלי מסייע בתחומי הטיפול והחינוך. היא הפרי המתגבש של מחשבת הדיאלוג כפי שבאה לידי ביטוי בגישת הפסיכותרפיה הדיאלוגית-אמונית.
עוד על התקשורת המשחררת ניתן לקרוא באתר התקשורת המשחררת:
www.dialogit.org/tm   ואפשר להתחיל עם דוגמא של ניתוח מקרה.
על הסדנא
מערכות יחסים הן דבר מורכב. לפעמים הן נסחפות להיות מקום לא בריא לשוהים בו, אף על פי שאף אחד לא רוצה בכך. האם ניתן לזהות נקודות צומת, שפנייה לא נכונה בהן, אחראית להיסחפות? האם אפשר להשתית את מערכת היחסים על יסוד בריא ומברך, לא רק באופן מקומי, אלא באופן מהותי יותר, כחלק מפרקטיקה של היגיינה תקשורתית?
הסדנא מבקשת לכונן מרחב של נוכחות חומלת, העושה מקום לכל אחד, ומכבדת כל אחד במקומו. היא מזמינה לגעת בעדינות, לזהות דפוסי תקשורת כובלים, וליצור אפשרויות תקשורת חדשות. התיאוריה תלווה את הפרקטיקה בהערות והארות תוך הכרת מושגי מפתח, ושכלול שפת ההתייחסות, הזיהוי וההבנה. דגש על התנסות, הדגמה, ולימוד תיאורי מקרה.
מיועד לכל אדם, ומתאים גם למי שאינם מכירים את התקשורת המשחררת.
מסגרת
חמישה מפגשים שיתקיימו בימי שלישי אחת לשבוע, החל מ-2.7.2013 
שעות: 10:00-14:00
המפגשים יתקיימו בגעש בבית הספר "אדם וסביבה".
עלות לחמישה מפגשים 900 ₪. לא ניתן לבוא למפגש ניסיון. ביטול השתתפות לאחר תחילת הסדנא כרוך בתשלום על מפגש נוסף. (ניתן לקבל הנחה על שכר לימוד למי שרוצה להשתתף ומתקשה לשלם).

לפרטים: אורנה - 057-5269076 , דני - 054-5818711
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה